Tuesday 16 October 2012

KIS ZÖLD SZEKRÉNYKE FELÚJÍTÁS/LITTLE GREEN CABINET RESTORATION

Tegnap találtam ezt a kis zöld szekrénykét kidobva, és elhatároztam, hogy felújítom. Még soha nem csináltam ilyet, úgyhogy izgalmas lesz. Az első képen látható a szekrényke. Ennél egy kicsit jobb állapotban volt, csak elfelejtettem kivinni a műhelybe a fényképezőt mielőtt elkezdtem szétszedni, úgyhogy a fénykép kedvéért lett összerakva. A második képen a darabjai láthatóak. Folytatása következik... / I found this cute little cabinet yesterday and decided to restore it. I have never done anything like that before, so it's gonna be an exciting project. It was in a bit better condition when I found it but I had forgotten to take my camera into the workshop before I took it apart, so I had to rebuild it for the sake of the first picture. In the second picture you can see its parts. To be continued...







No comments:

Post a Comment